Як обрати рекламне агентство: портфоліо, відгуки, інтуїція?

06.05.2022

Народна мудрість гласить: «Добре все вміти, але не дай Боже все самому робити». А ми від себе додамо: «Добре, якщо у вас в штаті є маркетолог чи цілий маркетинговий відділ, який все вміє. Якщо такого немає — потрібні спеціалісти на аутсорсингу». Рано чи пізно власники бізнесу погоджуються із цим та звертаються в рекламне агентство. Друкувати банери, роздавати флаєри, купувати площі бігбордів — все це потребує твердої руки спеціаліста. Як не помилитись у виборі та не пустити за вітром гроші на рекламу? Розглянемо в нашій публікації.

 

Спираючись на власний 15-річний досвід роботи в цій сфері, ми можемо виділити п’ять головних критеріїв, за якими слід обирати рекламне агентство.

 

  1. Рекомендації. Поки на дворі 21-ше сторіччя, SpaceX з Ілоном Маском запускають космічні кораблі та Марс, сарафанне радіо все-таки залишається найбільш надійним інструментом пошуку даних. І абсолютно безкоштовним. Тому буде дуже правильно, якщо ви поцікавитесь у друзів та колег, хто їм допомагав із рекламою, подивитесь на отриманий результат, дізнаєтесь строки та ціни.
  1. Компетентність. Щоб перевірити цей показник, треба буде трохи пограти у Шерлока Холмса та прокачати своє дедуктивне мислення.
  • Офіс. Запропонуйте людині, яка розуміється в рекламі, відвідати офіс рекламного агентства та зіграти роль таємного покупця. По закінченню зустрічі уважно вивчіть його думки та враження від візиту.
  • Сайт. Зайдіть на сайт рекламного агентства, вивчіть інформацію, покажіть його знайомому спеціалісту — навіть побіжний експертний погляд на лендінг-сторінку суттєво допоможе зрозуміти, ким ви цікавитесь.
  • Соцмережі. Пошукайте сторінки рекламного агентства в Facebook та Instagram. Логічно, що компанія, яка допомагає іншим просувати свій бізнес, вміє це робити і для себе. Якщо  агентство має живу розвинену сторінку в соцмережах – з ним можна працювати.
  • Відгуки. Погугліть назву агентства на рахунок того, що пишуть про нього конкуренти та клієнти. Google завжди говорить правду і тільки правду, його неможливо обманути. Хороші рекламні агентства розвивають напрямок управління репутацією у пошуковику. Якщо відгуків немає — це підозрілий знак.
  1. Портфоліо. Кожне рекламне агентство, яке себе поважає, має не лише гарні відгуки, а й не менш гарні приклади робіт. Не полінуйтеся продивитися всю галерею портфоліо та попросіть у менеджерів показати кейси ваших конкурентів — із схожим бюджетом, нішею на ринку, очікуваним результатом від реклами. Не забудьте поцікавитись, із якими труднощами довелось зіткнутись агентству під час реалізації того чи іншого проекту. Якщо з вами поділяться і такою інформацією — вітаємо, ви зустріли адекватних людей.
  1. Ціни. Занадто низька та занадто висока вартість послуг агентства — те, що має вас насторожити. Низька ціна може приховувати в собі неповний комплекс послуг і автоматично анулює весь сенс звернення в рекламне агентство (адже сюди звертаються за комплексним підходом до реклами). Висока ціна сигналізує про накрутку за бренд агентства. Не факт, що такі витрати будуть виправдані. Шукайте золоту середину, але враховуйте, що в рекламі якісне дешевим не буває ніколи. Заради цікавості погугліть бренди постачальників матеріалів та ціни на їх матеріали. Також можете попросити детальну калькуляцію вашого замовлення.
  1. Гарантія. Зверніть увагу чи надає агентство гарантію на сроки виконання робіт, ціни, термін експлуатації — і від себе, і від постачальників рекламних матеріалів, задіяних у вашому проекті.

 

Як бачите, обирати рекламне агентство для співпраці — інколи той ще квест. Але якщо ви потрапили на наш сайт і знайшли рекламне агентство «СЕНС», вважайте вже пройшли його. Все, що залишилось, це просто залишити заявку на безкоштовну консультацію з нашими менеджерами щодо реклами — ми завжди допоможемо вам із вдалим рішенням вашого питання.

Потрібна консультація?

Залиште будь-ласка заявку, наші менеджери прорахують для вас усі деталі замовлення

Заповніть форму

    Дивись, як ми робимо рекламу щодня