Чому варто обрати рекламу на авто

21.02.2022

Безкінечно можна спостерігати за трьома речами: вогонь, що горить, вода що біжить і на те, як малий та середній бізнес шукає доступні творчі способи самовираження в рекламі. І, коли, здається, всі методи вже спробувані, варто згадати про рекламу на авто.

Причин, із яких ви повинні додати брендування автомобілів до свого рекламного арсеналу, існує декілька.

 

1. Економія. Тюнінг у вигляді рекламних наклейок сам по собі недорогий — вам не потрібно буде щомісяця платити оренду за рекламне місце чи змінювати дизайн.

 

2. Ефективність. Люди часто звертають увагу на автомобільні наклейки так само, як на зовнішні банери. Таку рекламу важко не помітити, особливо під час дорожнього руху.

 

3. Імідж. Якщо ваш бізнес ще не досяг масових масштабів — настала пора розповісти про себе широкій аудиторії. Брендовані авто спонукають глядача повірити в те, що ваш бренд вже настільки добре зарекомендував себе на ринку, що готовий показати себе на службових авто.

 

4. Охоплення. Традиційні форми реклами, як не крути, залишаються статичними. В той час коли брендований автомобіль донесе (чи довезе) вашу рекламу в будь-яку географічну точку міста, області чи країни та покаже максімальній кількості людей.

 

Що потрібно для реклами на авто?

 

  • Логотип та слоган — це перше, що запам’ятається людині, яка вперше побачить вашу рекламу.
  • Розміщення — брендування авто краще робити на задніх та бічних сторонах транспортного засобу, оскільки їх легко помітити під час руху, на парковках, в заторах.
  • Торгова пропозиція — включіть в дизайн реклами деталі вашої унікальної пропозиції, створивши великі наклейки на панелі авто.
  • Контакти — крім номерів телефону додайте до макету посилання на ваш веб-сайт, соцмережі Facebook, Instagram тощо.
  • Зрозумілі шрифти — вашу рекламу читатимуть здалека, тому текст, який ви використовуєте для брендування, має легко та швидко сприйматися.

Дивись, як ми робимо рекламу щодня