Тенденції дизайну логотипів: що нового?

15.02.2022

В рекламі, як на війні, всі засоби хороші — заради створення помітного та унікального дизайну в хід йдуть усі доступні методи. І недоступні теж, адже ними завжди можна скористатися, вчасно ознайомившись із останніми трендами-2022, пишуть Logaster. 

Експерти запевняють, що будь-які експерименти вітаються. Особлива кольорова гамма, форма, подача символіки — заради створення помітного та унікального дизайну можна дати волю собі у всьому, однак опиратися на знання нових тенденцій не завадить.  

 

1. Зміна шрифтів

 

Тренд останніх років на текстові логотипи приніс свої щедрі плоди. Дизайнери всього світу почали створювати нові шрифти та вдосконалювати існуючі. Воно і не дивно: коли доводиться працювати лише із шрифтом, хоч-не-хоч, доводиться займатись креативом. Тож зараз у моді — змінювати розміри, переінакшувати букви, комбінувати різні по стилю шрифти.

 

 

2. Кілька шарів

 

Тренд, звичайно, простий, як і все геніальне. Поєднуєте дві деталі, експериментуєте із накладанням кольорів, використовуєте геометричні фігури — отрімуєте додаткову візуальну глибину та об’єм. І разом із ними — всі шанси на розробку оригінального логотипу.

 

 

3. Геометричні фігури

 

Як обновити фірмовий знак, особливо нічого не змінюючи? Правильно, використати геометричну символіку. Наприклад, виділити лише окремі деталі логотипа і перетворити їх на чисту геометрію чи в зовсім інший колір. Тепер ви розумієте, чому дизайнери так полюблять цей тренд.

 

 

4. Строгість

 

Лаконічний дизайн завжди користувався попитом, а тепер на нього чекає спражній бум. Дизайн в стилі мінімалізм буде набирати обертів завдяки масовому переходу бізнесу в сферу digital. В такому випадку логотим має бути впізнаваним в будь-яких розмірах — від широкоформатного банера до крихітної іконки мобільного додатку. Лаконічна символіка буде добре читатися і на фірмовому бланку, і на аватарці компанії у Facebook.

 

 

5. Градієнти

 

Тренд, популярність якого з часом тільки набирає обороти. Причина — у вдосконаленні дизайнерських інструментів та поліграфічної техніки, які дають все необхідне для максимально точної роботи із відтінками. Градієнт, до речі, може давати дотаткову глибину та об’єм, привертати увагу і навіть керувати настроєм аудиторії.

 

Дивись, як ми робимо рекламу щодня