Друкуємо правильні візитки: план «А» та план «Б»

21.05.2022

«Треба показати йому якийсь папірець, інакше він не повірить, що ви існуєте», — писав колись автор ексцентричної бізнес-комедії «12 стільців». Знаєте, з ним важко не погодитись і зараз. Тому що рекламна агенція «СЕНС», працюючи на ринку рекламних послуг більше 15-ти років, і досі друкує собі візитки. Навіть у епоху діджитал-маркетингу від Google та Facebook. Адже знає, що цей невеликий предмет із паперу здатний на неабиякі рекламні речі. Головне, надрукувати правильно.

 

Ділові та особисті візитки

 

Як би пафосно це не звучало, але роль візитки переоцінити дуже складно, бо вона дійсно формує перше враження партнера чи клієнта про ваш бізнес. Корпоративні, ділові та особисті — такі візитні картки варто завжди мати напоготові. Корпоративні візитки виконуються в аналогічному корпоративному, а точніше, фірмовому стилі, містять дані про сферу діяльності компанії, її послуги, а також контактні дані. Корпоративні візитки не називають жодних імен та прізвищ. Їх вказують у ділових візитках, додаючи дані про посаду працівника, назву організації, яку він представляє. Лаконічними ім’ям, прізвищем, номером телефону можна обмежитися в особистих візитках.

 

Яка візитка «правильна», а яка ні — однозначно відповісти на це питання не можна. Однак, про певний алгоритм, як замовити візитки онлайн, ми розповімо.

 

Цифрові та офсетні візитки

 

Перше, про що слід пам’ятати: візитки за типом друку бувають цифрові та офсетні. Цифровий друк візиток — найоптимальніше рішення, коли потрібно оперативно та бюджетно друкувати невеликий тираж від 1 до 1000 шт за 1-2 години. Офсетний друк візиток передбачає дешевшу собівартість одного екземпляра за умов великого тиражу від 1000 штук і більше.

 

Другий важливий момент — візитки мають бути стандартного формату 50х90 мм або євроформату 85х55 мм (так звані євровізитки). Але не більше, ніж 60х100 мм, інакше вони не помістяться у візитницю.

 

Стандартні та дизайнерські візитки

 

Візитки можуть бути виконані технологією одностороннього та двостороннього друку. Стандартні візитки друкуються на картоні різної товщини та покриваються ламінуванням: глянцевим, матовим, «вибірковим лаком» (заливка окремого елементу дизайну — наприклад, логотип, ім’я або номер телефону).

 

Дизайнерські візитки виготовляються на однойменному дизайнерському картоні (кольорові, золоті, срібні, чорні візитки тощо). В якості декору на дизайнерському картоні використовується тиснення кольоровою фольгою.

 

Це, власне, все, що потрібно знати про поліграфічні послуги, які стосуються візиток. Тепер декілька важливих слів про їх поліграфічний дизайн. Тут вибір звужується до двох пунктів: плану «А» та плану «Б», або й взагалі плану «В».

 

План «А». Якщо ви маєте макет візитки — перевірте, щоб він був у форматі TIFF та роздільній якості 300 dpi. Цього буде достатньо, щоб добре та якісно надрукувати текст та зображення на візитці.

 

Макет надсилайте нам на електронну пошту, Viber, Facebook-месенджер чи Instagram-директ. Отримуйте від менеджерів реквізити для оплати замовлення, дайте нам офсетний друк 3-5 днів чи 1-2 години на цифровий — і готово. Віддрукований тираж візиток ми видаємо у офісі чи пересилаємо Новою поштою.

 

План «Б». Якщо макету ви не маєте, але у вас є брендбук. Брендбук — це документ із детальним описом корпоративного стилю вашого бізнесу: починаючи від філософії компанії, закінчуючи місцем розміщення логотипу на візитках. Наші дизайнери візьмуть із нього логотип, назви шрифтів, палітру кольорів, контактну інформацію та створять макет.

 

План «В». Якщо все, що ви маєте — це бажання замовити візитки. Просто покажіть нам, які візитки вам подобаються. Для цього бажано прислати нашим дизайнерам зображення вдалих, на вашу думку, дизайнів візиток, додавши невелике технічне завдання (надати логотип, назву компанії, інформацію про діяльність, контактні телефони, електронну пошту, адреси сайту та сторінок в соціальних мережах тощо). Фото вашої вивіски, банерів, флаєрів, сайту також можна додати, щоб ми мали повне уявлення про корпоративний стиль та рекламу вашого бізнесу.

 

Чим чіткіше ви пропишете технічне завдання дизайнерам, тим швидше отримаєте бажаний результат. Через 1-2 робочі дні ми підготуємо на ваш розгляд два варіанти макету візиток. Вам залишиться лише погодити дизайн та перевірити текст на предмет друкарських помилок. Будь-ласка, поставтесь до цього дуже відповідально: рекламні агенції в Житомирі не несуть відповідальність за орфографічні недоліки після того, як клієнт погодив макет та друк. Втім, наші менеджери не забудуть зайвий раз нагадати про це під час оформлення замовлення.

 

Наостанок дамо ще одну невеличку пораду. Правильна візитна картка не має бути перевантажена інформацією. Вкажіть лише головне. Ваш клієнт чи партнер навряд чи запам’ятає всі ваші регалії і весь спектр ваших послуг. Краще подумайте, як «замість тисячі слів» створити у нього стійку асоціацію із вами та вашим бізнесом. Та не забувайте, що ви завжди можете залишити заявку на безкоштовну консультацію з нашими менеджерами — вони допоможуть створити ваші правильні візитки.

Потрібен прорахунок?

Залиште будь-ласка форму, наші менеджери порадять, підкажуть та прорахують для вас усі деталі замовлення.

Заповніть форму

    Дивись, як ми робимо рекламу щодня