Реклама на банерах: тренди-2022

14.02.2022

Ваша реклама — це спосіб розповісти про себе світові навколо, особливо зараз, коли спілкування стає таким швидким. Тренди у рекламі — це миттєва мода, яку варто вчити так само швидко, як вона і з’являється, щоб встигнути «сказати слово» своїй аудиторії і отримати відповідь (а точніше, покупку).

 

І, можливо, хтось скаже, що тренди — не головне, у світі реклами вони грають дуже важливу роль. Уявіть собі, ви конкуруєте з іншими компаніями на насиченому ринку: маєте схожі продукти, однакові рекламні канали, подібні акційні пропозиції. Виділитись з-поміж інших продуктів та сервісів вам допоможуть тренди в рекламі, пишуть Webpromoexperts. Про них ми і поговоримо далі.

 

1. Монохромні банери

 

Монохромний дизайн — завжди вдале рішення, якщо перед вами не стоїть задача «погратися» із кольорами. 

Цей прийом зловив свою хвилину слави з розвитком мобільних додатків, де монохромні фильтри стали використовувати всі, кому не лінь. Але чи не цей факт є ще одним підтвердженням того, що такий дизайн дійсно подобається людям?

 

 

 

2. Прості ілюстрації

 

Тренд на наївність, який прийшов до нас із fashion-індустрії, дістався і до банерної реклами. Прості, ніби намальовані дитячою рукою ілюстрації, — саме те, що сприймається на «ура» у наш вік перенасиченості всім, чим тільки можна, коли люди не хочуть читати навіть короткі тексти. Прості смислові ілюстрації чітко дають зрозуміти, що ви мали на увазі.

 

 

3. Неонові кольори

 

Яскраві футуристичні кольори завжди були на хорошому рахунку у дизайнерів. По-перше, колір — це перше, що впадає у око, коли бачиш рекламу. По-друге, неоновий колір (блакитний, рожевий, фіолетовий) по суті не зустрічається в природі, тому дійсно ефектно виділить вашу банерну рекламу серед багатьох інших.

 

 

4. Кольори в стилі nude

 

Коли в рекламну моду вривається тренд на яскраві кольори, порахуйте до трьох, поки не з’явиться тренд на щось абсолютно протилежне. Так сталось і з знебарвленими відтінками. Поки серед дизайнерів набирали сили яскраві колорблоки, з’явилися бренди, а з ними і тренди, на приглушені, натуральні, пастельні історії.

 

 

5. Колажі

 

Мистецтво колажу, який поєднує в собі різні елементи, розмиває межі звичних між правдою та вигадкою, безперечно, один із найбільш значущих трендів реклами на банерах.

Навіть якщо хитромудрість такого підходу до дизайну може відлякати вашого дизайнера, запевніть його, що створювати колаж не так складно, як здається!

 

 

6. Патерни та текстури

 

Час, коли патерни та текстури скромно чекали своєї участі на на задвірках трендів у оформленні реклами, минув. Тепер світом править не лише плоский дизайн та геометричні ілюстрацїї. На відміну від часів «забуття», зараз патерни та текстури часто використовують в анімованому вигляді та в поєднанні з яскравими кольорами.

 

 

7. Кольорові градієнти 

 

Одного разу кольорові градієнти увірвались у світ дизайну і залишились у ньому надовго. Зовнішня реклама, поліграфія, сувенірна продукція – скрізь можна було зустріти модні яскраві градієнтні сліди.

Зараз вони повертаються, щоправда у більш стриманій подачі — у пастельних палітрах, в оточенні ілюстрацій та колажів. Тому навіть не думайте — нікуди градієнти не зникнуть і в 2022 році.

 

Потрібна консультація?

Залиште будь-ласка заявку, наші менеджери прорахують для вас усі деталі замовлення

Заповніть форму

    Дивись, як ми робимо рекламу щодня