Реклама на бігбордах: як отримати знижку -25%

20.06.2022

Як бути із рекламою у час тотальної зайнятості? Коли люди рідко слухають радіо, практично не дивляться телевізор, а в інтернеті переглядають інформацію лише для роботи чи дозвілля? Показати бігборд. А ще краще — 5-10 одночасно. Ми не жартуємо. Саме така вулична реклама допомагає привернути увагу до товару чи послуги практично всіх без виключення. Така реклама працює не лише на автомобілістів, а й на людей, які їдуть у громадському транспорті, на мотоциклах, велосипедах, скутерах або ходять пішки.

 

Підвищити впізнаваність бренду, укріпити імідж, заявити про новий продукт або зробити анонс акції — у цих маркетингових завданнях можливостям бігбордів немає рівних. Зрештою, якби ефективність реклами на бігбордах була б під сумнівом, такі мережі-гіганти як «Метро», «Сільпо», «АТБ», «Епіцентр», «Олді» та інші представники великого бізнесу просто навряд чи нею користувались.

 

Тому, обираючи рекламу на бігбордах, сумніватись можна хіба що в тому, який формат вибрати — односторонній чи двосторонній, статичний чи динамічний тощо.

 

Односторонній бігборд встановлюються вздовж вулиць, на перехрестях, вздовж автомагістралей по краю проїжджої частини. Такі щити «рекламують» лише однією стороною, зверненою до потоку транспорту та пішоходів. Двосторонні бігборди розміщують між потоками транспорту, на розвязках, перехрестях, ділянках, де обидві сторони рекламного щита однаково добре видно водіям та пішоходам.

 

Статичний бігборд, як уже зрозуміло із його назви, не рухається, а лише  демонструє один сюжет. Динамічний бігборд (призмавіжн) складається з окремих трьохгранних елементів, які обертаються навколо своєї осі та послідовно демонструють три рекламні зображення. Бігборди-призми ефективні там, де люди мають можливість дивитися на них протягом певного часу (в ідеалі — поки триває демонстрація всіх трьох сюжетів). Тому їх розміщують біля регульованих перехресть, поруч із зупинками громадського транспорту — там де люди чекають на сигнал світлофора чи авто.

Також на ринку реклами на щитах не так давно з’явився ще один тип динамічних білбордів — скрол. Бігборд-скрол — це рекламна конструкція із світлового короба розміром 3х2 м із ротацією зображень (для порівняння, розмір стандартних бігбордів 6х3 м або 3х12).

 

Як замовити рекламу на бігборді?

Все, що потрібно — надіслати запит нашим менеджерам, вказавши сферу вашої діяльності, аватар вашого клієнта та спецпропозицію. У відповідь ви отримаєте персональну адресну програму оренди — перелік рекламних щитів, адрес, фото та вартості конструкцій за місяць оренди. Якщо вам буде потрібна допомога у виборі додаткових місць, ми підберемо для вас розширену вибірку. Також можна буде проїхати містом та подивитися, як розташовані щити, якщо фотографій виявиться недостатньо.

 

Що входить у вартість оренди бігбордів?

Як правило, в стандартний пакет послуг входить місяць розміщення реклами, поклейка постеру та фотозвіт. Оренда рекламного щита діє з 1 по 31 число місяця — це правило є єдиним для всіх операторів по Україні. Звичайно, можна орендувати рекламне місце і на менший період (наприклад, для привітання чи короткострокової акції), але вартість розміщення буде нарахована пропорційно дням оренди та вартості поклейки. Розробка макету, широкоформатний друк постеру, додаткова поклейка сплачується окремо.

 

Як отримати знижку на рекламі на бігборді?

Якщо ви плануєте рекламуватись на бігбордах цілий рік, ми надаємо «річним» клієнтам знижки 20-25% від вартості розміщення. Якщо реклама триватиме від трьох місяців — можете розраховувати на знижки 15-20%. На анонс акції чи події протягом місяця при замовленні від 10 конструкцій також надаються знижки.

 

Реклама на бігборді, якщо вона не обмежена коротким сроком акції чи спецпропозиції, починає ефективно працювати на третьому місяці розміщення. Чому не на першому? За такий короткий час людина побачить її декілька разів і не встигне запам’ятати сюжет. Зовсім інший ефект буде від розміщення реклами на бордах від 3 до 6 місяців.

 

Для підбору програм, консультацій щодо цін та мережі конструкцій — залишайте заявку на безкоштовну консультацію з нашими менеджерами. Для кожного бізнесу ми підбираємо індивідуальну адресну програму з найбільшим трафіком (перехрестя, крупні супермаркети, в’їзди та виїзди з міста тощо). В нашій базі площин для оренди — близько 1000 варіантів для розміщення, а за весь 15-річний досвід роботи в рекламі — понад 100 успішних бізнес-кейсів.

 

Потрібна консультація?

Залиште будь-ласка заявку, наші менеджери прорахують для вас усі деталі замовлення

Заповніть форму

    Дивись, як ми робимо рекламу щодня