Вакансія в «СЕНСІ»: універсальний менеджер
14.02.2022
Друзі! У зв’язку з відкриттям нового офісу ми розширюємо масштаби своєї діяльності та готові прийняти до себе в команду ще одного гравця. Ми відкриваємо нову вакансію універсального менеджера. Такого в «СЕНСІ» ще не було ніколи — тож давайте відкривати нові горизонти в рекламному бізнесі разом!
Що треба вміти:
- мати досвід роботи від 1-го року у рекламному агентстві;
- володіти техніками та інструментами продажу;
- мати любов до роботи із цифрами;
- знати основи математики та геометрії (одиниць виміру довжини, площі, об’єму);
- мати гарну пам’ять і креативне мислення.
Що треба робити:
- робота із нашою клієнтською базою: продаж рекламних послуг та продукції агентства;
- пошук нових клієнтів: розсилки, «холодні» дзвінки, тендерні майданчики;
- спілкування з клієнтами (пошта, телефон, месенджери, в офісі, на зустрічах);
- здійснення прорахунків у програмі Bon Sens за допомогою CorelDRAW, згідно з запитом клієнта;
- ведення замовлень та створення замовлень-нарядів на виробництво;
- контроль оплат, термінів виконання замовлень,
- внесення реквізитів до договорів, оформлення комерційних пропозицій, рахунків, робота з постачальниками, з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- формування технічного завдання і запуск замовлень у виробництво;
- комунікація з клієнтом за готовністю замовлень та оплатою.
Також обов’язково треба буде вивчити перелік груп товарів та послуг агентства, основні матеріали з яких виготовляються рекламні вироби, процес та терміни виконання замовлень, вивчити та розібратися в їх сферах застосування та у способах обробки рекламних матеріалів.
Що ми пропонуємо:
- ставку + % від обороту вашого продажу;
- нормований робочий день з Пн по Пт з 9:00 до 18:00;
- повний соціальний пакет (лікарняні, відпустки, премії та офіційне оформлення);
- роботу у молодій команді;
- сучасний офіс у центрі міста — вул. Хлібна, 22б (ЖК «Олімп»).
Будемо раді бачити вас частиною нашої команди!
Щоб залишити свою заявку, заповніть будь-ласка форму та додайте у файлі своє резюме