Що за чим? Як правильно вибрати рекламну вивіску

08.07.2022

Досвідчені маркетологи вважають, що проста зміна вивіски може змінити ефективність реклами в 5-10 разів. А враховуючи той факт, що вивіски в нас змінюються раз у 5-10 років… Довго думати таку само кількість разів не варто. Вдалий час замовити нову вивіску для свого магазину, офісу, кафе чи бутіка був ще вчора. Сьогодні ж ми розповімо вам, як за зрозумілим алгоритмом «що за чим» її обирати.

 

Агенція. Перше, з чого ми радили б почати — це пошук спеціалістів із зовнішньої реклами. Звичайно, «сарафанне радіо» надасть вам контакти бюджетних дрібних підрядників. Втім, все ж краще, щоб це були серйозні організації типу рекламних агентств. За свій більш ніж 15-річний досвід роботи на ринку ми вже не раз перевірили, що рекламна вивіска недорого в результаті завжди виявляється дорогою. Дешеві матеріали легко ламаються, фарби вигорають, плівки відклеюються, світлодіоди гаснуть раніше часу тощо. Тому краще звернутись до фахової організації, яка має досвід роботи, а разом із ним — надійних постачальників якісних матеріалів, менеджерів з продажу та інженерів монтажу.

 

Бюджет. Вдало зекономити при замовленні рекламної вивіски, безумовно, можна. Існують крупні мережеві контори, є дрібні приватні майстри. Від того, до кого ви звернетесь, в деякій мірі буде залежати рівень націнки на послуги зовнішньої реклами. Також варто пам’ятати, що від бюджету залежатиме тип вивіски, наприклад, це буде світлова чи несвітлова реклама, бюджети яких дуже різняться.

 

Місце. Як правило, вивіска розміщується зверху над входом в торгову точку або на торці будівлі. Також вивіскою буде і наклейка на вікні, банер на фасаді, банерна конструкція навпроти входу.

 

Розмір. Від габаритів вашої вивіски залежатиме ціна на матеріали та вартість монтажу. Хтось любить стиль мінімалізм і замовляє стриманий дизайн на невеликій площині, хтось хотів би заявити про себе масштабною інсталяцією із світлових букв — вибір за вами.

 

Стиль. Тут можна опиратися власне почуття прекрасного. Чи на ваші збережені фото та відео із Google, YouTube, Pinterest, з камери смартфону. Або діяти в рамках брендбуку з прописаним корпоративним стилем з потрібними шрифтами та кольорами. Якщо ви знайшли цікавий приклад вивіски, але не знаєте її назви — надсилайте фото чи відео нашим менеджерам, вони все ідентифікують. Якщо вам до вподоби світлова реклама — скоріше за все, це буде лайтбокс, світлові об’ємні букви, контражур, неон, акрил-лайт. Якщо несвітлова — плівка з висічкою, банер, фігури ПВХ з поклейкою плівки чи фарбою, букви із пінопласту чи пінополістиролу. Якщо композитна — алюмінієво-композитні касети. Не соромтесь задавати питання. Консультація та прорахунок будь-якого варіанту вивіски — завжди безлімітні та безкоштовні.

 

Дозвіл. Згідно з законами України вивіска відноситься до малих архітектурних форм, дозвіл на розміщення яких необхідно узгоджувати у відповідних інстанціях. Особливо, якщо ваша вивіска буде розміщена вздовж центральних вулиць міста. Кожне місто має свій брендбук та архітектурно-художню концепцію, в яку ваша вивіска має «вписатись». Зовнішній вид усіх фасадів, незалежно від того, чи це ваш власний магазин, чи ви орендуєте приміщення, потрібно узгоджувати в місцевому КП «Центр надання адміністративних послуг». Вивіски, встановлені без документів, підлягають демонтажу. Тому при зверненні в дозвільний центр при собі потрібно мати уставні документи (договір оренди чи документи на право власності), ескіз вивіски (фото з вивіскою та без вивіски), ескіз конструктивного рішення рекламоносія (документ, який розробляють ліцензовані архітектори чи технологи, прописуючи основні габаритні розміри, креслення вузлів кріплення, дані про матеріали, дані про під’єднання до електропостачання, тощо). Строк узгодження вивіски — 10 днів. За цей час Міська рада на спеціальній сесії розглядатиме ваші документи та даватиме рішення: узгодити чи ні. Якщо відповідь позитивна, ви можете спокійно брати документи рішення, звертатись до рекламної агенції та приступати до виготовлення вивіски. Якщо відповідь негативна — вам потрібно буде прислухатись до рекомендацій експертів, що змінити чи додати у візуалі чи конструктиві проекту та спробувати ще раз.

Якщо ваш бізнес розміщений в торговому центрі процедура узгодження буде проходити через  відділ реклами ТЦ. Він надасть вам всі необхідні вимоги щодо розмірів, місця розміщення, підключення світлових елементів і т.д.

 

Матеріали. Тут ми радимо розслабитись та довіритись професіоналам. Маючи на руках всю необхідну документацію, ви подаєте її в рекламну агенцію. Далі — ми все самі. Наші менеджери роблять попередні прорахунки вартості, дизайнери — малюють візуалізацію, оператори друку та порізки — виготовляють вивіску, монтажники — її встановлюють. Ми запускаємо ваше замовлення у виробництво після внесення передоплати 70% вартості проекту. Вивіска буде готова протягом 5-10 днів, інколи й раніше.

 

Гарантія. Як рекламна агенція, що працює з надійними постачальниками якісних матеріалів, ми надаємо гарантію. Вивіски із акрилу, композиту, пінополістиролу, ПВХ мають гарантійний строк експлуатації від 5 до 10 років. Такі вивіски як банер чи перфоплівка — від 1 до 3 років.

 

От, наче і розібралися, «що за чим»… Все, що залишилось — пошукати гарні приклади вивісок для натхнення та надіслати запит нашим менеджерам для прорахунку замовлення. До зустрічі в рекламній агенції «СЕНС»!

Потрібна консультація?

Залиште будь-ласка заявку, наші менеджери прорахують для вас усі деталі замовлення

Заповніть форму

    Дивись, як ми робимо рекламу щодня